2011年4月19日星期二

[深圳] 蒲男遊海宴– #98 野貓型新女, 超感官之旅

聽講海宴又有新女...梗要貢上去搵頭啖食... 上到去..
經理話 #98啱啱做完培訓...即刻捉佢入閘試試...

.#98
囡囡個樣好似落disco 跳緊舞既囡囡....外貌同髮型散發住野性.. 好似幾有性格...眼神有D凌厲.....所以初初都有少少驚佢.......24歲...
155 up.. 身材冇咩肥肉....皮膚唔白.. 摸落好滑手..對燈型都幾靚.. ... 中路B-... 廣都話冇問題...

.Part
one- 正骨按摩力度可以..不過囡囡主力都係賣電力... 望耐D佢對眼都俾佢電親... 仲好多野講TIM... 攬住同佢傾計...佢又摸住我個胸口...
感覺舒服,,, .全程都可以講白話...佢係識聽..又識講... fit 晒..

.Part two –
油推背同推pp
冇問題.....跟住就做貴妃九式....佢一開始就已經撩到我好痕... 好似功力深厚咁...我忍唔住問佢之前做左幾耐推油..
原來囡囡話做左兩年幾...仲做過老師tim
... 跟住就叫我翻轉個身.. 壓住我來個下巴掃背.. 仲錫左我背幾啖tim..我個心都甜左陣...
跟住翻回正面.. 囡囡已經撲左上我個身度.. 乃住我lin 同胸口來推... 佢推炮既敏感位置好準... 摸左幾下小鐵炮就開始要頑抗... 頂左15
分鐘至投降... 都冇咁失威...

.三寶分析:

頭關: 可錫.. 啱feel
可以鍚多d...

次關: 例任搜無問題...

尾關: 隔紗撫又撫....

.影左d相同c
hing分享~~

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论