2011年4月19日星期二

周未曼哈頓食狗肉+啤酒=屌女屌到腳軟

上次去cp,四條友包車上去曼克頓,11點去到,聽講上頭到消息,要等陣,於是去附近食狗肉煲,到12:30,陳副理打電話黎,話已經冇問題,可以放心玩,即時埋單上去
當時好多ching已經揀佐女,唯有再等等
終於等到好多女落鍾,一人揀一件上房
當時飲佐酒,我以為會出唔到,點知條女工夫好勁,響水床先幫我吹,連吹帶啜,又發出D淫聲,搞到我好快先爆1q
接住上床做埋iso流程,摸到佢下邊出晒水,就帶套插入去,今次屌佐成半鍾都冇嘢可出,女女好專業,努力想炸我D精出黎,搞到兩腳發軟,只好扯埋套休息,女女話高潮佐兩次wor,低你死
休息陣,出去等埋老友一齊比家用走人

上次好多ching發pm比我,話想要訂房電話,今次唔再pm,4台有,自己上去睇喇
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论