2011年4月23日星期六

[東莞] May Flower on Apr 20

昨天1400, 響CP見完客, 打比ching問邊間好d安全d (因沒有準備), Ching話去曼仔啦.....
去到曼仔收左.....咁就周圍行,
花街仲好多令女呵.....但都係走來走去.....有的入去化妝, 有的set頭......仲早......去按下老正先......去左boat hotel
4/F 按左80 mins.....只收50人仔....低到

跟住17:00左右見到好多令女向同一地方走.....我知佢地上班去....跟住先

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
原來係may
flower!! 一條友去好似.......死就死啦......
去到門口.......成幾十師兄開始入去........裡面成過百女女歡迎

花街 + 女女/媽媽........眼都花....跟住比女女串我"一個人",
唉.....鬼咩......見完客無野做即興...... 跟住要19:00走交人, 所以直接帶女上room, room fee
RMB120....女女RMB600....比女女又串我多一獲......"咁早未試過呵"

之後佢比我玩大大力少,
轉左好多姿勢, 佢都沒有唔高興...算啦!
不過條女唔吹, 話如果佢原意吹, 不如去sauna, 咁仲多$$!!
其實唔吹的女女我不如去方向!!
不過佢身材十分正, 上面32C, 中間22.....MCOT!!

其實有抵有唔抵啦.......用左成千港幣買到看花街盛世, 好令的女女(But fair in
service)

都係一個"OK"的CP遊....因小弟好少上CP玩, 通常"馬玩", 按鐘仔:玩多....
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论