2011年4月21日星期四

事隔二年 - 再試DS SN (部長個名超勁)

事隔二年難得今日有足夠時間同二個FD重遊DS,本想試試CA/CP但風聲緊都係DS安全D.
點半開車二點半到就先去食個茶餐,之後照舊去到天我胡睇板..可惜只得一個好D,既然
係咁就轉去總統度睇睇,黎左二轉最大波過個被第一個fd要左我就簡左件廣東妹18才叫玲玲#^^,
microwave但笑容甜美樣靚等夠大...另外個fd要左部長級..
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
D
fd
話半年前去過天我胡好多女簡而且係三舊,但新年後幾間都加價到三舊半女又少左.
最衰就係個總站搬左坐的要被$25而呢度係唔打標只講價...
入房女女幫我洗白白可惜點都唔肯影相,過程都係個D,有ISO理魚咀奶晒全身ga前後面,又用個波擦
晒全身ga前後面,再用隻包擦晒全身ga前後面,之後就黎個冰火吹奏啦,但毒龍轉就先用部振蛋機
再黎個真人條利係咁插,玩左好多個姿勢而女女雖然波路太細好似重味發肉咁,但個等夠圓潤
毛少少咁得一執,隻西白白淨都幾多水...做到大家都一齊黎高潮後就訓係床上講下心事,
真係有D女友feel咁...

之後去沖涼時又麼多幾下隻靚西,個細愛又好似得得地我話又想要呀,佢真係幾聽話我一訓
底係張床佢又醒D冰火過細愛享受..吹得幾吹唅得幾唅我又起頭啦,上套係得80%ga硬度又好
努力係咁插插插,可惜插過三分鐘都再出唔到而個電話就響啦,我知道係時候鳴金收兵啦..
見女女咁聽話醒多三草走人...雖然到處風聲都好緊但DS
睇黎又好平靜wor...

落樓等埋一齊走人再黎個事後檢討,原來部長級要四舊但時間係二個鐘,而個經理當時就介紹
話部長級包口爆,可惜我睇唔只係簡左個樣
cutie ga就三舊半得一個半鐘...
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论