2011年4月23日星期六

從耳朵一直吻到屁股

很久未去麗C了,見到故人休息後復出,咁就上去找佢啦!
因女女正在上鐘,咁就在大堂等等佢啦,順便食個免費嘅蛋公仔麵,
誰知過了成15分鐘,女女還未下鐘,心諗乜咁搏呀,咁識得留客!
女女進來後,先來個深情擁抱,輕車一吓,談吓近況咁啦,
Part
1就不用做了,我躺在床上,女女從後抱著我,先從耳朵一直吻到屁股,
來回了幾次,接著波推,還不停地用妹妹來磨我屁股,就這樣把我的性欲推上來,
到忍不住時就馬上轉身啦,咁這時佢就係咁用佢妹妹頂我弟弟,幾驚頂左入去,
波推、車lin、大車等不停,差的想拿個002出來用,最後都是在她的肉手中爆發算了!
清潔後,摟著交流吓,得知女女已調整好服務心態,且技術更加全面了,
俾158呢個價錢,得到咁嘅服務,超值了!
是日女無化妝,所以無拍照,用其它C兄嘅頂著先啦!

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论