2011年4月23日星期六

4月20日同朋友去塘夏

4月20日同朋友去塘夏新x會, 本來想去樟木頭同名酒店,不過我老友話塘夏多女d,o甘我地2個人就去, 去到大約2:00, 找相熟主任, 介紹o左幾條陪訓女,
因為小第喜歡新女,好玩d, 質素都唔錯, 不過有時覺得500元好似貴d, o甘都係一般iso 服務, 過程就一般, 新女唔係o甘識, 不過佢d表情就唔錯,
有d痛苦表情(可能新女或做戲比我睇,). 不過真係少o左d客, 同埋d女都算多, 呢間場我比較有信心, 因為去過幾次, 做完之後在大堂坐o左一陣等朋友,
其間有好多女走來走去, 有一條廣西妹都唔錯, 不過黑d, 幾好笑容, 唔知呢掛係唔係嚴打, 客人比以前少o左, 不過女女就幾多,
我一般都係中午去,少d人同埋公安查機會少d

報告完畢
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论