2011年4月21日星期四

[東莞] 美x登 小弟第一次膽粗粗上去玩, 有經驗ching 勿插得太狠..

冇圖冇number.,.純分享首次過程...勿見怪

成日見ching 上去玩得幾開心,
終於第一次自己上去試下,.,.本身我連車都吾系好識撘.....上去前問左個fd 去邊玩好, 點搭車..幾錢 等等...個fd
就介紹我去美x登玩下...佢叫我上去睇下先..吾岩就去隔離d酒店睇下wu...心諗人生路不熟...吾岩都會上了......

撘火車去到東莞.,.出到出面.,.連的士都吾知o系邊撘..對住有個的士站,
但見o的人好似好吾老實咁. 吾感搭....咁自己就走左去右手邊o系條大街道捷...都捷左成十分鐘先有車...有冇 c hing
可順手話聲比我聽o系邊毎位置捷的士好呀, thks.,.,..,.上車前,
打比張經理.,到達後,.完全吾知系咪直入去酒店.,o系面酒店門口行左陣.,.張經理就打比我叫我到左直接入大堂搵佢就ok.,..入到去.,.見倒個張經理..,個心都定番d
.,.

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
上到房.,.,.經理就叫d女入黎.,.,.前後叫我3轉共15個.....頭一轉只見一個ok......之後兩轉都
......咁為有叫番第一轉條女.,..,.,.問左價
400蚊.,哈以賓來的.,..ok..,..開波......由於第一次去.,.,完全吾知點玩法.....見步行步la.....start.,.,.
自己同女女各自除衫.,.一齊洗白白.,.,女女好白,,..身型ok.,.吾太瘦吾太肥.,.我最like
.,.,坐o系張鄧.,.,.等女女幫我沖.,我都吾知楂吾楂下佢好...,.沖條 j
時佢都洗得好干淨.,..過程冇乜特別.,間吾使就玩下佢對波咁..對波好正.,.大小適中..沖完...
女女講叫我蒸吾蒸一下,.,.我當時聽吾明佢講乜.,...我就應佢好丫.,.,之後先知系蒸一蒸.,,.,入到去自己蒸左陣.,.女女就自己o系出面再洗干淨d.,刷埋牙..過左陣.,.女女入黎一齊蒸.,.同女女吹左一陣水..話服務好下次一定搵番佢....跟住我就主動錫女女個咀.,.本人好喜歡打茄輪.,.一過蒸.,一過打..一過楂波,.好正!!!!! 
   玩左陣就出去床玩了.........

乜都吾識...咁我就訓系床等女女iso....開頭都系按下身,,.之後就含住o的水錫暈我全身....我冇乜feel....  ..

玩左陣我就問下女女系咪可以出2q.....(因為我完全冇concept).....女女話ok...,.咁我就叫女女開始幫我吹..,.,佢直接吹.,.冇戴野.,.吾計以前女朋友(已分手好耐
& 以前吹得好痛的 ) .,.我都系第一次比人吹....都幾正.,.吹到好濕..i
like....奶下棍身.,.正...好享受......跟住本身想叫女女幫我吹出來....但佢誤會左我意思....幫我戴套上馬.,.,.算了.,.隨緣la.,.   . 
開頭男上女下.,.都ok窄.,.幾c服.....un 左陣就換位.,..由於好耐冇比人吹..吹都我都就出.,..插左前後冇5分鐘我就出了.....   
有點失落.....

之後o系床抱住
吹下水.,.逗下........過左陣就叫女女幫我第2q吹出黎...女女小心抺干淨我細佬先吹.....吹左好耐都吹吾起...但我都好享受比佢吹.,.始終系第一次.......跟住叫佢幫我
奶下袋,.,.超正,.好熱好濕,.,.,.很努力想起頭.,.但吾知點解吾得.,.平時都可以好快起頭的.,.吾知點解呢次吾得.,..吹多陣見差吾多夠鐘就叫女女算了,..,.沖埋涼走人.,..,.咁就完左我東莞第一次.,.
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论