2011年4月21日星期四

[東莞] [報告] CP 美x登 桑拿 1+1

收到主任電話, 話今日有新到囡囡做加一.

我 16:40 到場, 加一安徽妹已經係房度等. 佢 19 歲 32A
吸手波.

今日正選都係要舊相好湖南妹,

沖涼時候我一路打住加一安徽妹既吸手波,

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

手插佢妹妹, 佢反應強烈, 急速喘氣 !

上到床先同加一做, 因為佢好鮮嫩, 所以大車特車,
佢又配合伸脷過黎, 感覺超爽
!
我一隻手指插佢小妹妹, 已覺得佢好窄,
流晒西水, 兩隻手指根本好難入, 抽插之下發出 '滋滋' 水聲.
之後戴套上陣,
插入已有些少困難, 佢真係非常之窄,
感覺爽到加零一, 搞到比我平時快左一半時間就交貨 !!

之後由正選做服務, 我一路繼續啜住加一個波,
一路手插佢妹妹,
搞到佢滿面通紅, 全身發熱 !

第二 Q 同正選做, 佢已經駕輕就熟, 配合得天衣無縫,
又係做到連床單都濕左
!

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论