2011年4月17日星期日

[東莞] CP天鵝湖酒店桑拿試咗高條Model

好耐冇系CP玩啦,見有間新場-天鵝湖酒店sn。主要系見到廣告果幾條女唔錯。就打電話俾Annie訂間房先,定好就殺上去。
   
去到就自己坐車去天鵝湖啦,春天就系大堂等我。以為嚟之前我睇果相,就問238是否系到,佢話:系。仲話238系新嚟嘎,咁培訓完。仲要系身材高挑。所以我就話安排佢啦。
  真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
   入房,睇真人果然高挑,樣夠清純。body就一般。年齡我估計系90年後。佢幫我換衫時再近距離睇真,果然無睇錯,應該最多20。跟住到佢除衫啦,果然無錯得個B,但顏色就淺粉紅色的,到洗白白時,佢好用心服務,不過就唔多熟手!新手系咁嘎啦。洗完白白,我話先整一Q再做服務,囡囡話:可以。之后就戴袋上馬。一插,入洞時感覺都幾窄,新入行就有咁嘅好處。之后佢禽上來當玩騎馬機一樣,
樂在其中。我雙手想揸佢對波,因為佢人身的高挑,我對手唔夠長。唯有放棄。過左一陣,就換位啦,我做主動,佢亦都好high,見到呢d交足戲既女女,真係心情都唔同d。最後換狗仔式,我係度抽插,佢雙手支撐身體,佢身體跟住我節奏前后郁,我幾乎都唔洗點用力。嘩!夠晒爽。本來可以抽多幾下,
俾佢咁樣前后,我已經 feel 到我要發射了,最後用盡力撞佢個 pat 十下八下後, 成功發射. 但細佬好似未甘心.係未軟之前再抽插多十幾下,
成個人攤係張床度,
等女女幫我清手尾後。再衝涼,衝完上返床。就坐服務。囡囡全程服務落力,只是動作較為生硬,問佢來了多久?佢話:一個月左右啦。服務後再來多Q,這次搞了很久,完事後洗完白白,幫我著衫埋鞋,埋單房600.因為佢系屬于
舞蹈藝人。

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论