2011年4月19日星期二

[東莞] 無出色的男人求救

無出色的男主角就系本人。幾個月前同大6同居女友分手(終於浮上水面,唔使做潛艇)

自己搬出來CP大道如家快捷酒店住(一房一廳有廚房
3600毛主席一個月)

晚上百無聊賴,經常走去寶足淋按個港式(貪距送煲仔飯味道OK)

去寶足淋 穩幾次同一條女後基本上唔系距按我
系我幫距按咯(距下面d水可以浸死人)
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
大大話話穩條女穩左10幾次,無次肯比叼
不過條女應該對我有好感(需知道寶足淋正到連手都唔比摸的)

我跟住唔再去啦 1.無得叼費事跌錢 2.怕沈船,之前遍體鱗傷好怕案件重演。


重點系:無去一個月後的今日條女打電話叫我去寶足淋 距話:“一句話,你來不來”。

我借口“公司趕貨
去不了啊”

跟住我點做好啊(我有小小中意距)





補充:鑒於太多人叫我電話問比唔比叼,我當時想問,10成系NO。所以唔想白問

因為
條女比我噶語氣系我唔會唔穩距

我知道距釣緊我癮 凈系叫我去寶足淋消費咋

不過始終都系果句:(我有小小中意距)
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论