2011年4月23日星期六

[廣州] [夜店] foshan 名店

第一次寫REPORT唔好見怪

見大家成日出廣告!我就剛剛好經過呢間酒店所以都想話分享吓.呢間酒店好似係三星級,但係係foshan
都好出名吓!消費就見人見志啦!我就覺得貴啦!不過聽D  FD話常平都係D 咁既價.


裝修:
4粒星
服務:5粒星(二Q)
女:  4粒半星
價錢:
5粒星(見人見志)


真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
話說中午無咩做一支公就過口左去,因為之前個排一直打風(亞運會),攪到D野起晒價!(頂)
間野打風個排都無晒D
服務只做正規按摩,你入到酒店已經有人會問你係唔係按摩,照列講全套啦!上到三樓之後都仲要俾個部長帶上多一樓(行樓梯)跟住入到房問個部長今日下午多唔多女!(列排唔多架)
入到黎真係唔多,一共七件,全部都係豬排,除口左第一件細細類又好食個樣都好SWEET吓.咁就佢啦!開波!

女一開始就話之前就有水床同有MUSIC,但係打風後就無啦!所以就無音樂咁樣係我身上邊跳一PART
舞(略見生硬),但係最緊要D皮膚又好,對車燈又夠醒,再黎佢仲問我件UNDER
性唔性感,話係自己買架,依家買唔到架啦!哈.....俾佢吹漲!
仲同我話有二Q喔!呼!一天都光晒!(688)對我黎講好能貴架!
一開波就幫我環保吹,跟住未沖涼就已經一Q啦!入到去沖涼個女女好有心機!出到黎又再黎多Q!但係我覺得條女好似俾人仆得多咁無咩FEEL!一路同佢講野佢居然OK喔!十分鐘過去覺得都係佢上黎好D!到最後攪到要自己幻想吓先出到黎!!!!哈!!!老啦老啦!

因為我仲係新手權限不能放相!如果有師兄需要就PM我啦..^^

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论