2011年4月19日星期二

(水方)笨七之旅

話說細佬尋日o係屋企on99搞賓州...
點知有位師兄來電...
叫我去(水方)一遊,順便去幫助下d少女機民咁話.
細佬由細個開始已經係(超人,蜘蛛俠,鐵甲奇俠)o既fans,又點會見到機民咁可憐而唔去幫助得架...
所以就立即掉低晒所有原本要做o既野出發到(水方)
點知去到(羅符)關口...買完優惠卷,師兄話想食d日本野先去.
咁細佬做細o既當然唔會say
no啦...
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
一齊去食野...點知去某日本餐廳係要經過傳聞之中o既(木人行)正當師兄看到形勢不對立即(頭也不回快步向前走),(就好似d馬晨操咁).
而細佬我就on99慢慢行...就響我前面冇幾遠有一人形物體向我飄過來,面對面好似想錫我咁o係我耳邊用音波功講:佬細要唔要令女,好令架.身材又令樣又令.
...之後,再多幾個人形c9,人形阿叔向我方向踏步而來,各人口中亦不停地念念有詞...阿哥要唔要令女,好令o架又大波又好身柴.
我就立即知道師兄為何快步咁走左去.
我立即駛出聾耳陳隻耳(扮耳鳴,聽唔到)
之後立即跟隨師兄走到沙圈內...
不用五分鐘就到了(日本餐廳)
於是兩人o拿o拿聲食大量魚生,大量不知名食物,食完走人...
終於都出發去目的地(水方)
就在到達(水方)門前細佬立即許左個願,就係今晚希望有機打...
一入到去沖涼洗身之後師兄立即走去點左兩個鬆腿..(水方)鬆腿乃係升空者必試之大道也...
而細佬試左一個鐘都未有升空o既形跡,亦心諗大堂乃係龍蛇混雜之地,想升空都未必係好地方.
於是轉戰(按摩房)...
戰完(港式)之後再加一鐘仍然未有起色,雖然已經肋疲力盡,但發覺到戰略未成功,同志仍需努力.
所以把心一橫...不如...開房鬆腿.
於是去師兄房間叫醒師兄,約佢齊齊開鬆腿...
兩人又再次向升空邁進...
終於成功升空...
不過今次細佬真係估佢唔到,真係貴...
但係又估我唔到自己又肯比...
足足比左200tips,平時比開100.
而jc係樣唔得,身材唔得,唔掂得,唔搞得.
之外仲要打晒d野入條褲入便,搞到細佬污漕晒要立即去洗白白...
...洗費.
鬆腿x2
港式三鐘
開房$
買單770$港紙
優惠卷減218人仔
再加200tips
=打機打左700幾港紙
真係笨實...
早知去開個大都得啦...唉
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论