2011年4月23日星期六

[深圳] [報告] 海宴撞到KO, 差D番唔到來

岩岩在SZ番來, 執番身彩....

事發經過:
原本打算趁假期輕鬆一下, 見到CHING都有介紹呢間, 就去試下啦.
老實講,
硬件好一般, 沖涼得個幾格, 又無人服侍, 全程自己拿毛巾, 拿衫...扣晒分.
希望囡囡有驚喜啦, 因為CHING都推薦。
真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk
入房,
簡左@*, 有身材, 有笑容, 一入來, 好識做, 就有一個HUG,  感覺良好啊...GOOD!!
PART
1: 手勢幾好, 力度岩晒我呢D成日用電腦的人, 久唔久將個胸壓落來, 幾舒服, 而且皮膚都幾滑...
PART 2:
囡囡好有FEEL啊...全程在度呻吟, 波推. 對住她的電眼, 又可以是咁任抓. 又用妹妹夾我的弟弟, 搞到我都好想來.
最後都是忍不住來左..
做完無幾耐, 見到有燈在度閃, 我都唔知咩事, 囡囡叫快D著番褲同衫,
但是都唔知條褲去左邊就給KO沖左入來..
跟住就咁坐在係度, 心想賴野啦...在入面坐14日咪死!! 真是大檸樂囉., 好日唔來, 一來就賴野,
真是黑仔...  
給KO逗, 問我是咩人, 拿埋證件登記..鬧我唔正正經經按摩 .....
他叫我即刻走..我想唔使給人拉,
梗是即刻走啦....
拉拉淋著衫走人, 咩MOOD都無野..

真正完整真實詳細的東莞桑拿資料請參閱:www.happy0769.hk

没有评论:

发表评论