2011年8月31日星期三

019 報告

昨天下午食完午餐上去019, 一早已經電話留房, 可能都係大運會之後 都沒人, 由於自己普通話不太好, 咁就要求搵D會白話既MM, 我只係睇左兩轉就選左個MM(之後先知係-生一生), 咁其實佢都唔係會說白話, 只係會聽 但因為俾佢空前物質吸引, 沒所謂啦...就呢個..之後就手拖手小鳥依人上房
欲了解数字的秘密请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
上到房佢就收拾一下 又幫除衫掛好放好 等待期間當然睇下電視 都未開始睇係咩節目
水床就已經準備好仲叫我趴上去先來個擦身  全身擦好就開始用肉團擦擦 時用肉團時用提子擦由腳擦上身之後反轉又係咁擦由於肉團有番咁上下 當然要用來夾一下啦
夾左一陣 佢就開始用口服務小弟 快慢快慢..一個字 爽
一輪急吹 下床 洗一下 泡泡 緊係轉場地 出番去大床玩啦
上到床 叫我再趴係度再來個BM..吹下菊花..反轉 又吹 仲邊吹邊偷望, 我當然反擊 玩提子 撫摸洞穴 有水出 即係有D叫聲出 吹左一陣主動用口上套 再足 之後當然 正場.....由慢插+快插....一輪攻擊 一洩暢快
之後床上休息 聊天仲同我按摩(有力) 才知他叫小蘭 四川人 剛做左兩日
感覺 回了氣我雙手又不期然又玩下大肉球 摸下洞 又聽到呻吟聲
摸左一陣 佢就反客為主 向我下面攻擊 今次佢仲吸得緊一D 更加爽 一輪吹奏 又係時候 佢又用口帶套, 今次佢就要求我係下佢係上說要強姦我 好.就看你點 強法 一坐上黎 同之前一樣好慢入 你會感覺好窄 好細 好有夾逼感 一路強我 我就一路 看佢大波上下跳 我雙手要制停佢 仲用埋口含住 一路插 差不多啦 開始反擊 開始 頂上去 更加深入 D 呻吟聲更大 插左好耐又要發射 就係佢大叫一聲下完成 抱住好耐 都未拔出來 大家一同休息 之後 去洗澡 又同我洗 仲好細心同我洗面
】欲了解数字的秘密请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
之後要求影相(沒樣子的) 都沒有拒絕
結論:細粒可以抱來玩(可能不足100) 上有肉 下有緊迫 有服務 健談 後生 (我估20不足..因佢不說幾歲)
因為電話留房 原本550 再-20 =530 食到咁既好野 笑不攏口了
埋單既時候先見到有2個客在等 可能我太早沒人...晚一點 才有更多吧

没有评论:

发表评论