2011年8月21日星期日

東莞常平011初體驗

因為第一次過東莞, 所以星期五晚去之前係桑拿街做足功課,第日準備出發. 因為考慮到要過夜,為左1點起鍾免房費, 所以12點出才過去,加上揀女,差唔多..
出發前按照置頂貼call俾华哥, book好兩間房,同另一位狼友整裝從火車站搭和諧號出發
由於先7點左右,离時間仲有小小距離,所以一出火車站,就係附近一間網吧上左4個几鐘,好在仲唔使身份證,朋友唔記得帶...
時間一到 即時結帳就馬不停蹄地趕往位於天鵝湖路地天鵝湖廣場4樓,不過值得一提係部lift,設計者真醒目,唔可以直上4樓,只可以先上2樓再轉4樓,萬一KO黎左,仲有小小緩衝時間,真係用心良苦
欲了解数字的秘密请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
一入門我就知道我揀錯時間黎了,一堆狼友排排坐係外面等入房...頂~感仲有阿强,見到阿强,問去依家咩形勢,她問左我電話尾數.點知他同我話冇訂房!!有冇搞錯,我叫她check清楚, 她望左下手機,即時話唔好意思阿,放心,我會安排比你了
大概15分鐘后我同friend入房,阿强帶住兩條女入黎,頂,我地兩個人就你就帶2條女,望左下個舞蹈藝員樣仲唔錯,不過就系冇咩波路,pass..點 知阿强話依兩個係最好啦,妖,蝦我第一次黎阿. 不信,你再叫一輪黎, 出去后,1分鐘后, 又黎左5個.仲係有頭先其中一個 , 都係冇感覺,pass..點知阿强又話,真係冇人了,你体出面感多人,我可以叫黎地都叫過黎比你体了,唔係感敷衍我嘛~無論我點講, 都唔可以似C兄感,轉完一批又一批,難道真係忙...冇計 ,就話叫頭先果個舞蹈員啦.點知又話一出去陣間,就已經被人揀左...暈
班女仲係道笑我...特然間掃到個笑起身几甜,而且好似果個明星彰紙怡,"就她啦, @!%號", 我都唔為難阿强了,至於系唔系真係冇女,就不得而知了...
一番波折,仲算上路了...條女話她好有壓力,見我感勉強`嘿嘿,只要你服務好,咩都得'
一上床就先幫我脫晒D衫, 拿D市濕紙巾清潔下,就吹起蕭黎,而且仲唔系環保吹,都唔知好定唔好,不過箭在弦上,不得不發,不理感多了..口技冇得彈,唔使幾分鐘就被KO左5 B,
之後就系浴室,見到傳說中的水床,訓上去仲几舒服,熱熱地,軟軟地,加上背脊上兩座肉山,high上天了.之後就係一系列流程,在此不表..
欲了解数字的秘密请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
跟住上床后就傾左下計,順便體到份莞式ISO服務表,果然詳盡
時間淨低20分鐘,開始重頭戲,帶上TT,上黎就系觀音坐蓮.黎左幾分鐘,換個姿勢男上女下,又幾分鐘.仲沒出..再換老漢推車,又系幾分鐘,仲係唔出 (女下面頗緊,難道自己不行..)...換翻觀音坐蓮,依個有感覺D,條女搏命係張曲型沙發上搖下搖,當我有小小feel使時, 總臺call來,搞錯~ 她仲係繼續想榨我種子出黎.但係我一下間俾個電話搞得冇晒mood.我就按停她,她善解人意的話幫我打出黎.唔使幾分鐘就係她的快槍手中出火,抵贊
欲了解数字的秘密请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
總體黎講,
環境:95分 (可惜冇見到花街)
_女女素質:80分 (可能冇見到正的)
服務:90分 (女女95分)
價格:95分 (過夜絕對公道)

没有评论:

发表评论