2011年11月29日星期二

噗~一代波神,聚美699!!!

   呢幾日天氣都幾好。氣溫都幾好。心思思,想爆漿。
     問返個網站管理員,佢話問我乜類型中意。我呢次米話大波咯。佢推薦一個話超級大波,服務又掂。仲話,有師兄試過好掂當。
    哈哈,膽粗粗米上去咯。個管理都幾好噶,確定好時間,仲幫我留埋牌。哈哈,話費貴啊。
    BOOK定既時間系19點,見又少少時間,就唔想去到太早咯,費事又去食薯條咩?
    17點40出門口,結果去到關口先發現唔記得帶回鄉證。撲街啦!即刻返轉頭羅,結果上和諧時間0系18點20!打個電話俾銳經理,話可能會遲到,佢話遲到10幾20分鐘冇問題。
     一出車站,自己打的過去,費事叫人地難做。一落的士又沖上樓,LIFT好慢,費事。
     入房,大氣都未定,囡囡就入左來,噗!!真系好大對車頭燈啊。因為MAR口0系度喘氣,見到囡囡車頭燈,一下收唔到,搞到口水都流曬出來!丟架咯!!
     囡囡都好熱情,坐埋來就攬住我手,我道歉話來遲左少少,佢話唔緊要,見到我趕成咁已經好開心啦。
     銳經理好無奈咁插唔到口,只好話玩得開心,出佐去。
     囡囡鎖埋門,打埋電話,好柔情咁坐我大臂,用車頭燈搞到我呼吸困難。好香啊!真0系好香,你可以聞到果陣好原始好正路0既奶香味。
     變形金剛就開始變形啦,海綿體充血!頂住囡囡0既PET PET,囡囡都FEEL到,笑笑口用PET PET0系咁搓揉我JJ。搞到小狼我欲火焚身。我忍唔到啦,不過死人669真0系好抵死咯,溫柔拒絕我。然後慢慢幫我整開褲鏈,伸只手入去,隔住條 UNDER摸我JJ。超舒服,條褲都濕曬,佢又整開條UNDER,哇,肉貼肉既FEEL好正。搞到我快射啦,佢一下就用口含住欲了解数字的秘密请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
我JJ,好溫暖,好潤。后面 講起都丟架~!!!!吹0左冇幾野就爆漿啦。
    阿媽返來拉,夜D返來先寫。圖都系夜D來搞啦。


繼續。呐~水床我就費事講啦,因為除左《水漫金山》其他我都冇乜太大反應咯。所以費事做,我來幫佢做返個水床(當然啦,毒龍冇做)。其實JS真系好辛苦噶,特別系口刮痧同臀推(我冇波只能臀推啦)。 搞到我成身汗(一直到家下我都周身骨痛)。好辛苦,不過辛苦之後都系有回報既,囡囡幫我波推,爽到飛起啊。699個波真0系好正,又大又有彈性。加埋D沐 浴露,同純熟技巧,真0系冇得頂啊。JJ復蘇,佢見我頂得辛苦,就幫我乳交。哈哈,其中滋味真0系要自己去體會,其實我發現佢真0系好懂男人咯,佢先用好 熱既水沖到自己波波紅BOBO,先打熱水勾兌0既沐浴露。搞到胸好暖,暖過嗨隆啊。各位C HING明0既啦,暖、潤最有FEEL啦,而且乳交唔洗帶DON啵!幾有真實感啊。不過我見佢都搞得幾辛苦,而且唔想自己咁快爆漿。就速速沖左 下,HOLD住D感覺,戴DON開始歡樂之旅。一邊快速出入,一邊含住佢BOBO,超有FEEL。
     轉身位,佢坐上來,真0系正,一上一落佢對波波彈到面,一睇到咁真0系老虎蟹都忍唔到啦,抱住快速衝刺,兩Q完成。
     睇下時間,剩返一粒鐘,打情罵俏,臨尾仲有20分鐘時再度扯旗,不過因為真0系可能自己包皮過長咯,戴DON再來已經FEEL唔好,再度入洗手間乳交+口交。哈哈,15分鐘成功爆多次!真系功德圓滿啦!!!!
    報告到此為止。下面0系變態相時間啦!!!哈哈!!好好玩嘎!唔信你覆下啦!!!
欲了解数字的秘密请访问:www.happy0769.hk或www.happy0769.com
MB26.jpg

MB25.jpg

MB24.jpg

没有评论:

发表评论