2012年1月18日星期三

又嚟報告,XM全程車住食咗件靚女

我話過一路會輪住食XM我覺得正嘅女,今個星期亦不例外,除咗有好野啱食之外,另一原因就係幫我訂房嘅小楊,佢嘅好客之道係我認識咁多個副理最好,我唔係幫佢賣廣告,而係佢真係幫到手,好似今次呢件好野就係佢推薦俾我。
1月11號又向XM出發,夜晚8點到,本來想留牌XM波神626,但因為佢隻手未好番所以早走休息食唔到,小楊就推薦我食一件啱啱轉場過嚟嘅女女,佢話呢 個係3好女女,我問有咩好呀,佢話呢個女女樣好,服務好同身型好,佢啱啱落鐘,咁就叫女女出嚟睇吓啦,一睇OK,就佢啦,入閘。
女女號碼就係810,由MB調過嚟XM嘅,亦係MB紅牌。
女女來自湖南長沙,中等高度,身型接近model,但細波,唔緊要,食樣食服務。810個樣幾靚,眼大大鼻尖尖,嘴同下爬有幾分似關之琳,加上佢甜美嘅笑容,食相頭絕對冇問題。
睇吓服務點先,開波攬住佢跳貼身舞,一路扭動身體,大家四目交投,互相錫面錫頸,面貼面之際,試車先,有啲閃避,再嚟溫柔啲調吓情,對女女撫摸,由膊頭慢 慢錫上頸再錫面,順勢試吓再錫嘴,呵呵,點到喇,望住佢笑一笑,佢又笑一笑,我就試吓直接車落去,起初青蜓點水,點點吓就變成小車,但係我哋仲未除衫喎, 女女就話先幫我除衫,除晒衫之後,大家就攬住車起上嚟勒,真係勁有女友feel。
車到咁上下,女女就問先幫我吹還是去沖身定係先水床呢,我就話先沖身,乾淨啲。返上床又攬住車吓先,然後女女同我錫lin再吹,橫笛直簫加深喉,我示意女 女帶套,我要做出嚟,男上,妹妹好窄,慢慢入,女女先嚟一個辛苦表情,插多幾下,轉為一個飢渴表情,呢個時候大車嚟喇,再加俐疊俐,加快衝刺,超爽爆咗第
女女話去準備水床,我話唔駛喇,天氣凍唔做水床,幫我沖個涼,返上床,攬吓車吓吹吓水,大家休息咗一陣,睇陣四仔,女女一直用佢嘅纖細嘅手揸住我細佬,好 舒服,我隻手就一路撥弄佢lin頭,感覺已經硬咗,我細路就一早已經硬喇,好自然就開始做愛,今次女女主動,先大車,再一路錫落去,瀨袋再吹,打轉加下下 深喉,女女慢慢加快速度,我冇叫佢停,因為好舒服唔想停,感覺呢個時候我要爆喇,無比快感之下全射入口,女女等我射晒之後先離口,滿足爆埋第2Q。
沖完涼大家食支煙吹吓水,已經夠鐘,拿拿淋影完幾張相,出去埋單650,女女雖然細波,但服務唔錯加埋有女友feel,可以返卓。
埋完單咁啱有走秀,睇埋先,見到有兩件唔錯,抄牌,最後一批見到810都出埋嚟走秀,佢都未行到T台中間已經俾人要咗,好搶手。:
睇完,小楊又話要請我食飯,食完仲請我打的返酒店,真係唔話得,多謝晒。
報告完畢,睇相。
DSC00162.JPG

DSC00163.JPG

DSC00164.JPG

借師兄的相一用

没有评论:

发表评论