2012年1月18日星期三

大戰品蕉女王,完败!!

呢個報告來得有d遲,之前玩嘅,衣架先出报告,真系唔好意思!系JM玩咗件淫賤女王,冇錯佢就喺689,喺happy0769網站上食蕉果條囡囡,当我第 一次睇到佢张相时,哇,一对充满淫賤嘅眼神,用條俐由下至上舔被扒至半裸嘅可怜小蕉,顶,竟然如此淫蕩,佢呢个动作已经深深挑逗咗我唔算粗大嘅雄蕉仔強烈 慾望,我即刻電話俾阿銳,定好時間留底牌。

喺羅湖坐和諧號直奔CP,落咗和諧號就直接俾電話銳少,到咗JM上樓就見到銳少,幫我安排好房之後,隔一陣淫賤女王689入房,門一關同佢傾咗一陣,東北 妹,講話好搞笑,話題又夠正,傾下傾下佢跳起小段舞,哼住聽唔明嘅小曲,舌頭伸出嚟大轉幾圈,叼,分明喺挑逗我啫,我話不如你段熱辣嘅舞俾我睇睇,音樂一 起佢即刻上臺跳俾我睇,東北囡,性格果然直爽,呢段舞真喺夠給力,表情同姿勢都好誘惑,摞出我部IP4錄咗小段,跟住由臺上慢慢咁落嚟到我前面,邊跳邊除 嗮我衫褲,我也幫佢把衣服除嗮,見我仲未扯旗,由下至上咁舔上來,唱起淫賤“小曲”,呢時候細佬俾佢咁唱起咗,佢把我推落床度,爬到我身上,慢慢咁舔我 胸、丹田同丹田以下,一手抓住我細佬用條俐由根部舔到頂端,打下轉,再由頭落翻嚟,好彩我嘅耐力夠高,唔喺呢幾下一定爆咗,我雙手抓住佢對波,手感唔錯, 跟住往下抄,跟住倒轉成69,佢含住我嘅細佬,舌頭裏面轉,我唔喺幾中意舔小妹妹,只喺手指喺小妹妹度來回轉下,佢即刻呻吟,一陣間小妹妹就濕起嚟,屁股 不停d擺動,但系我又唔想口爆出嚟,我叫停佢玩下一part。水床服務就省略幾百字啦................

返到床上,佢攬我,用對波波貼喺我面上,問我有冇問到奶香味啊,我舔一下佢lin頭,味道都唔錯,跟住佢喺上面不斷擺出一d比較誘惑嘅姿勢,小妹妹又喺我 細佬度摩擦,分明喺想我砌佢著,翻身戴雨衣即刻開波,第一下系男上女下,呢個最普通的姿勢,開頭未有乜反應,唔通我戰鬥力唔夠,換咗幾個我主動d嘅姿勢 後,有d累,換佢喺上面,佢翻身上嚟,女上男下,一上一下,節奏控制得好好,呻吟嘅聲音也都好好,果然系淫蕩女王,換推車時我唔使郁,自動波,30秒后就 碰碰車,最頂唔順系佢咬唇又舔利性感到飛起,之後我開始頂唔順,再換佢喺上面我躺下,感覺到佢小妹妹吸住細佬越來越緊,一緊一松一緊一松,頂唔順呢個節 奏,最HI就系佢一邊做一邊咪埋眼呻吟嬌且高音,最後我托住佢對波波用力咁向上幾震一下爆咗好多“益力多”,我攤喺床度唸我戰鬥力真喺冇佢強,完 敗!!!!

後面仲有第二戰省略上千字..............................

呢個相片喺佢跳舞是拍的:仲有激d嘅相當然自己留返喇,哈哈!!!!



没有评论:

发表评论